deepsilence birbebismeselesiiii bugun sordum normal 56 bin sezaryen 74 kendigi isteginle sezeryan 116 bin. Doktordan doktora fiyatlar degiskenlik gosterebilir
anneeyiimmmm birbebismeselesiiii doktordan doktora değişiyor fiyat. Hafta başında fiyat aldık haftaya doğumum var. Normal 45 sezeryan ise 65 bin
Kubar deepsilence Biliyorum canım bende İstanbulda doğurdum 4 yıl önce orada da yaşadım herşey çok pahalı ama bu fiyatlar fazla abartı hastaneden kaynaklı sanırım hastane meşhur demi
Kubar htc5858 bu fiyata insan mucizevi bi kampanya bekliyo😁ben şimdi doğurmim indirime girince gelirim🤣
deepsilence Kubar valla benim fiyat aldigim diger hastanelere gore yine uygun. Teknik ekipman olarak en iyi hastanelerden biri oldugu soylenilmekte. Doktordan doktora ve hastanenin bulundugu semte gore bile cok buyuk fiyat farklari cikiyor.
Baklavaseverim Kubar Evet meşhur pahalılığı ve doktorları ile kadın doğum doktorları prof doktorları genel de çok övgü alan iyi doktorlar sene de 2 defa zam yaparlar geçen sene 100 de 100 zam yaptılar gittikçe fahiş fiyatlar oluyor yükseliyor saçma sapan
htc5858 Kubar öyle valla benim gittiğim hastanede 20 bin normal 32 bin sezeryan istiyor ama bakalım benim doğum şubat sonu gibi o zamana kadar zamlanır
deepsilence Kubar evet canim herkesin allah yardimcisi olsun ilk bebegimiz oldugu icin biraz uzerine fazla dusuyoruz. Allah herkese bebegini saglikla kucagina almayi nasip etsin 🙏🙏🙏
htc5858 Kubar yok anlaşmalı değil doğum paketi olarak almadık biz, yani öyle bir konuşma olmadı bakıcaz artık ne kadar artacak
deepsilence 3girlst doktor bilgisi vermedi canim bilmiyorum genel bahsetti heralde. Ama muayene ucretleri bile doktordan doktora fark ediyor. Doktorun derecesine gore artis gosteriyor. Ben duygu hocaya gidiyorum