Çok çok geçmiş olsun öyle bi acısı oluyor ki hamilelikte yaşamış olmana çok üzüldüm, ama hemen bi doktora gidersen çok iyi olur çünkü zamanla geçmek yerine büyüyor daha çok can yakıyor bana da hamilelikten önce krem patlattı iyileşti ama şuanda gebelikte nasıl bi krem olur bilemiyorum ama kendisi geçmiyor utandığım için bi süre bekledim daha kötü oldu