babbyy benimde 7-8. Haftalarda yoğun kanamalarım olmuştu ve bu kanamalar 12. Haftada daha çoğalmıştı yani ben hamileliğimde ara ara bu kanamalara maruz kaldım kimi zaman kahverengi kimi zaman pembemsi kimi zaman pıhtı ben progestanla devam ettim sürece ve bolca dinlendim hareket etmedim kaşık ağrısıda gelem kanamayla beraber oluyor onuda yaşadım endişelenme benim kızım doğdu ve şuan 5 aylık gayet sağlıklı moralini yüksek tut bolca dinlen