mavi123_ Kızlar benim gibi 1 2 ay bitmeyen öksürüğü olan varmı? Neyden olabilir acaba bilgisi olan varmı?
mavi123_ minikcivciv89 hamileyim ama şimdiye kadar hiç alerjim olmadı ama. 20. Haftadan beri aşırı mide yanması yaşıyorum ondan sonra böyle oldum sanki. Midemin asidi ağzıma kadar geliyor çok kötü yakıyor
minikcivciv89 mavi123_ bende normalde alerji varda, hem de şişlik var 4 5 gündür hem alerji hapı yazdi hemde mide için rennie diye mide şurubu verdi hem yanmasına hem reflüye iyi geliyormus
minikcivciv89 mavi123_ öksürüğünüz bilmiyorum neyden ama aklıma direkt alerji geldi 1 2 aydır sürüyor dediğiniz için
minikcivciv89 Bende mide yanması yok ama şişlik var otururken zor nefes alıyorum yatarken zor yatıyorum o yüzden rennie yazdı burun tıkanıklığım vardı alerji hapı yazdı iyiyim su anda
mavi123_ minikcivciv89 bende otururken nefes almakta zorlanıyorum bazen ve burun tıkanıklığıda kaç aydır benimle🤦🏼♀️
minikcivciv89 mavi123_ sizdede olabilir bence alerji birde kaç haftalıksıniz 19 23 haftalarında oluyormuş sanırım bu belirtiler rahim göbeğe doğru yükseldikçe nefese engel oluyormus