mavi123_ Çok geçmiş olsun
Ben de şuan aynı durumdayım
1 haftadır ne yaptıysam geçmiyor
Önce grip oldum o geçti ama bu kuru öksürük beni mahvetti
34 haftadayım şuan oksurmekten kasıklarım, göğüs kafesim, karnım ağrıyor artık.
Bal, zencefil, limon/ pekmez/tuzlu gargara vs her şeyi yapıyorum ama yok yani geçmiyor bir türlü.
Sanki böyle boğazıma toz yapışmış gibi gıcık kuru bir his…