rosee20 Herkese merhaba, Aranıza yeni katıldım, ben de birçoğunız gibi bu yolculuktayım. Deneyimli olanlarımızdan ovülasyon takibime yorum yapan çıkar mı ? Pik olarak düşünüyorum ama sizin de görüşlerinizi almak isterim
rosee20 @xyzxyz merhabalar, sizin özellikle herkese çok destek olduğunuzu gözlemledim emeğinize sağlık. bana da yardımcı olmanız mümkün mü ?
rosee20 hilalaselll4 evet ilk olacak umarım ki olursa. bu ay 5. ayımız, ovülasyon testi ile takibe başladım.