Kızlar selam 29 haftalık gebeyim belimde bi anda hareket etmemi engelleyen sol bacağımdan baldırıma kadar basmamı bile engelleyen bi sızı ağrı var KHD doktoru bir ilaç kullanmamı önermedi ama FTR doktoru bir jel krem yazdı onu araştırdığımda internette gebeler kullanamaz yazıyordu kullanmadım FTR doktoru bebeğin pelviste bulunan kaslara baskı yaptığını söyledi bilmiyorum ondan mı ama zor hareket ediyorum zor basıyorum böyle olup çözüm önerisi olan var mı acaba !