prensesannesi246 18 aylık bebeğim var ve bir hafta içinde doğumum olucak ayriyeten 2 tane daha biri 10 biri 9 yaşında evladım var sizi çok fazla iyi anlıyorum bende çok ağladım ilk başta ama sonra hep kendime şunu söyledim benim üzülüp ağladığım şey bir hastalık değil elhamdülillah bu bebek için kimler nelerini veriyor olsun diye Rabbim güç vericek ve hepsine bakicam zor olucak evet kabul ama hangimizin çocuklu hayatı kolay ki o yüzden üzülüp ağlama arkadaşım ❤️