yarensl Kızlar arkadaşım test yaptı adeti 3 gün gecikmişti sizde ikinci çizgiyi görebiliyomusunuz sizce bebiş var mı
Deletedmom_787 yarensl çok silik ikinci çizgi var 1-2 gün sonra tekrar test yapsın pozitif görürse kan verir
sevvalklc yarensl hayırlı olsunn bende hamile olduğumu böyle öğrenmiştim erken zaman olduğu için de çizgi sizinki gibi silikti
yarensl sevvalklc bende adet gecikmemden 10 gün sonra silik çizgiyle öğrenmiştim Allah isteyen herkese nasip etsin