lotusflowers İnanılmaz bi gaz problemim var. Geçer diye beklerken 17 haftalık oldum. Artık dayanamıyorum. Nefes alamaz oldum. Geceleri hiç uyumuyorum karnımın acısından. Kabızlık yok sadece gaz. Bunun için bir ilaç var mı
Seloloo lotusflowers ben de öyleydim. Yürüyüş rahatlatıyor sadece maalesef. Doktorum kabızlık varsa ilaç vereyim dedi gaz için yanaşmadı varsa da .
minikcivciv89 lotusflowers 3 4 gündür bendede vardı burnum tikaniyordu karnımda şişlik otururken yatarken zor nefes alıyordum alerjim olduğu için burun tıkanıklığı oluyormuş alerji hapı verdi karındaki şişlik içinde rennie diye bir şurup verdi rahim göbeğe doğru yükseldikçe oluyormuş sanırım