Nilya Arkadaşlar hangisini almak mantıklı. İşk bebeğim tecrübelerinizi pahlaşırsanız sevinirim. Bir de önerdiğiniz beşik ve markası varsa belirtirseniz daha da çok sevinirim ☺️
Kosem983 Nilya Bende bunu cok arastirdim sepet besikde cocuk 6aydan sonra yatmasi gerekse rahat dönemiyor hareket edemiyormus cok onerilmiyo anne yani olanlarinda bazilari cocugun odasina getirdginizde koltuk olrak kullaniliyor en kullanislisi onlar
Seyyyma7 Nilya sepet beşikte sürekli kucağına alıp kalkıp koymak zorundasın canım anne yanı beşik yatakla dipdibe olduğu için her an kalkmadan kontrol edebilirsin. Sepet beşiği çok tavsiye etmiyorlar