ahzhena Doktor 7 haftada kalp atışını duyacağımızı söyledi . Şuan 6 aylık hamileyim ve kendimi kötü hissediyorum nedeni ise ilk gebelik hissedemiyorum garip hissediyorum
bozken ahzhena bende 6+4 deyim kalp atışını duyduk ama haftaya daha net duyarız tekrar gel dedi şimdide haftaya kadar zar zor bekliyorum uyku dışında hiç bir belirtim yok ve sürekli düşünüyor insan ister istemez kendini suçlama kötü de hisettme sağlıkla kucağınıza alacağız inşallah
melikeeer Korkmayın içinizi temiz tutun bizde 7+2 de duyduk ilk gebeliğim benimde 5. Hafta mide bulantım oldu sonra azaldı şuan hiç yok hatta sadece koku hassasiyetim var. Hormonlar kişiden kişiye göre değişiyor.
ahzhena melikeeer teşekkür ederim 6 haftalığım ay yazmışım Orda klavyeden . Demek normal kendim saçma düşündüm
ahzhena bebeklerim__ ilk gebelik diye insan korkuyor yani iyi mi bebek sorun var mı diye baktırdım doktorum dedi çok iyi sorun yok ama ben zaten ters düşünürüm panik olurum ta ki kalp atışını duyana kadar iyi olurum
bebeklerim__ ahzhena hii anladim canim. Tanikide bu düşüncelerin cok normal. İnan kalp atışını duyduktan sonra da olacak bu hisler. Allaha dua et çokça. İnşallah sağlıkla kucağına alirssin