Aşk evliliği yaptım. Evet aşk dünyadaki en güzel şey ama karın doyurmadığıda bi kesin. Şimdiki aklım olsa sanırım mantık evliliği yapar keyfime bakardım. 5 yıllık evliyim çok şeyim eksik oldu çok idare ettim şimdi hamileyim mevzu çocuk olunca istediğin şeyleri alamamak çok acı. Yani alıyorum şükür eksiği yok ama sürekli bi para lafı duymak insanın çok zoruna gidiyo. Çok gece ağladım. Mantıklı bi evlilik yapıp bi elim yağda bi elim balda bi hayat sürmek isterdim sanırım