Ben bağcılar medipole gidiyorum ayfer özbege çok memnumum. Muayene ucreti 90 tl olmuş yılbasından sonra. Ama kendısı gayet ılgılı ve gereksız test ıstemıyor hiç ve hastanede yaptırma zorunluluğu bulundurmuyo istersen dısarda yaptır gel sıkıntı yok yank