Kızlar merhaba yarın kontrolüm var 13+ 5 normalde fakat devlet hastanesinde baya gerde çıkıyor perıtonolojode doğru çıkıyor sadece sorularım şunlar özel hastanede ki cihazlar daha iyi onu biliyoruz doktor 13 luhaftalarda cinsiyeti söyler değilmi ? Coğu kişi öğrenmiş ama 11 haftalarda bana gelince nedense doktorlar em küm yapıyo bu yüzden özele başladım 🤣