Haribo42 eskiden ezan falan okunurken falan ayy tam yeni yatmıştım diye üşeniyordum biraz kalkıyordum hemen şimdi ezan okunuyor allahım yeter ki iyi olayım kalkayım sağlıkla hemen diyorum 😔 psikolojim hiç iyi değil hareketinide hissetmiyorum acaba yaşıyo mu bişey olsa anlar mıyım diye diye 😔