deepsilence görünce hemen yazmak istedim. 1 sene önce filan böyle büyük bayılmalı titremeli nöbet geçirdim başta bilemedik epilepsi olduğunu sonradan öğrendim. EEG ile 6 ay filan ilaç kullanıp hamile olmak istediğim için bıraktım. Geçenlerde doktorlara gittim, epilepsi polikinliğine bana dedi ki “kendini takip et, dalma bayılma tarzı nöbet olursa direk acile gel ama bayılma titreme tarzı büyük nöbetler olursa bebek oksijensiz kalabiliyor zararı oluyor tabiki ilaç başlarsak onunda zararı olabilir ilaçsız devam et, 3 ay sonra tekrar gel ” Yani iki uçu boklu değnek bu olay, tek çözümü hep aynı şeyler yapmayacsksın, telefonla tv ile çok ilgilenmeyeceksin , stresten uzak duracaksın ne olursa olsun amaan diyip rahatına bakacaksın tatlım, inşallah beraber sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza alırız 🙏🏻🤍