miniminisevgilim 20 haftalığım ama ben zaten şeker hastasıydım 6,5 ile kalmak istedim 7 ile kaldım yüksek dediler diyetle ve insilünle 5,5 indi ama 5.5 üstü zaten ya diyabettir yada prediyabettir yani gizli diyabettir normal insana göre gebeliktede gebelik şekeridir sizin de kanlardaki şeker ortalama 110-140 çıvarı gelmiştir ama bununda toklu olması lazım o yüzden 6 küsür olmuştur gebelikte açlık 70-95 tokluk 1 saat 140 altı 2 saat 120 altı olmalı bu değerlerin üstü gebelik şekeridir 6.3 ortalama şekerde dediğim gibi 110-140 arası çıkmıştır tokluksa skkıntı yok ama açken geldiyse bu değer ozaman genelik şekeriniz var demektir