Duygulumm Kızlar 36. Haftamdayım ve 38. Haftada sezeryan olacağım doktor iyi beslen bebek kilo alsın dedi biraz zayıfmış galiba, ne yiyebilirim bebeğe en çok ne kilo aldırıyor tecrübe ettiklerinizi yazar mısınız 😕
mor_menekse1 Duygulumm bnde burada bekleyeyim Avakado Muz Kaşar peyniri Yumurta Ceviz Muz Çok kilo yapiyor diye biliyorum birde çerez falan baaska fikirleri olan olursa bnde zayıf bebek dogurmak istemiyorum belki faydalanirim :)
karayelll Hanımlar ilk gebeligimde 37+5 de 4250 doğurdum oğlumu🤭rahat bı gebelik geçirdim 4 aydan sonra herşeyden yedim biraz bu genetik diye düşünüyorum bzide zayıf çocuk yok hep 3500 ve üzeri doğuyor ☺️muz kadar bulgur yoğurt ceviz fındık yumurta yedim ama özellikle bunlari yiyin diyemem sağlıklı olsunlar da kilo doguncada alıyorlar 😍sağlıkla kolaylıkla gelsinler
mor_menekse1 karayelll masAllah yaa insAllah benide öyle olur prematüre ikiz annesiyim çok zordu büyümüyorlar düşük doğum ağırlığından çok çektim bunda yicem insAllah güzel bir kiloda doğar tam 27 hafta olduk kilomalma dönemi başladı :)) sağlıkla büyüsün oğluşun