SrplTnsl Arkadaşlar merhabalar 15+2 günlük hamileyim. Kabızlık yaşıyorum ve çalıştığım için beni çok rahatsız ediyor 😑 WC’de bekleyemiyorum çok fazla çalıştığım için. Sizlerde böyle oldu mu ? Neler yaptınız ? Teşekkürler şimdiden☺️🌸
Ggizemsnl SrplTnsl bende aynıyım kayısı falan yiyorum ama bana mısın demiyor. Günde 1 defa çıkıyorum Allah’a şükür.
SrplTnsl Ggizemsnl ben 2-3 kere çıkıyorum ama çok az 😔 evde WC’de bekliyorum ama işte malesef çok bekleyemiyorum😑
SrplTnsl DlstM birde ıkınmamak gerek diyo ablamlan annemler , dahada çok tedirgin oluyorum , çok azda olsa hergün çıkıyorum ben
Ayguns SrplTnsl canım sabahları aç karnına bir muz ve yanında ılık su iç inan hemen işe yarıyor. Herkes şimdi muz kabız yapıyor yazabilir ama aşırıya kaçılmadığı taktırde faydası var. Ben bir haftadır böyle yapıyorum çok rahatladım. Tavsiye ederim 🤗
SrplTnsl Ayguns bunuda deneyeceğim canim teşekkür ederim 🤗 ilk haftalarımda muzdan sonra çıkartıyordum ama sonrasında bişiler yerim 🤔
Yalinn8 SrplTnsl olurr tabii, onemli olan yulaf zaten ama bi sure tuket gercekten duzene giriyor, hani hem onceden bagirsak ameliyati gecirmis biri olarak hem de hamilelikge kabizlik cekmis biri olarak öneriyorum ve bol su ya devam
SrplTnsl DlstM ıkınmayın diyolar siz gene bi doktorunuza sorun , erken doğum falan riski olur diye okudm ama doktoruma sormadım , danışmakta yarar var. Arkadaşlar çok güzel şeyler önerdiler onları deneyelim bence ☺️