Weenie 7 günlüktü tedaviye başladığımızda ondan önce 5 günlükken göbek bağı düşünce 2 gün yıkamıştık sadece alçıdayken hiç yıkamadık pamukla sildik öyle de güzel kokuyodu ki var yaaaa🥲 Bazıları bacaklarına poşet geçirip yıkadığını söylemişti ama biz cesaret edemedik su alır vs diye. Tek problem bacaklarını bükümediği için çok gazlanıyodu o yüzden gaz damlası kullanıyoduk, müslini ütüyle ısıtıp karnını sarıyoduk sürekli sıcak tutunca biraz daha rahat gaz çıkartıyodu