Sizdenbirii1 Kızlar bas asagı olan var mı hareketlerini kasıkta hissediyorum resmen göbeğim bacaklarıma degıyor gibi baskı hissi vs böyle olan var mı
Zehradgdrn Sizdenbirii1 bende sürekli vajinada baskı ve ağrı kramp tarzı şeyler hissediyorum özellkle yürürken
irem_zengn Sizdenbirii1 benimde öyle 32 haftalığım beni çok sıkıştırıyor alttan eğilemiyorum oturamıyorum yürüyemiyorum doktor bebek çok aşağıda dedi kafası iş yapmayı yürümeyi yasakladı bir hafta dinlen dedi haftaya tekrar kontrole çağırdı
papatyakokulugece Sizdenbirii1 normal döner daha korkma birşey olmaz kızım hep asagidaydi 6 ay üç cm açıklıkla gezdim 40 haftada olduğu yerden zorla çıkarttık 😂😂