saadilek2 Bugün başakşehir çam şakuraya gittim infertilite takiplisiyim, doktor hsg istedi 2026 aralık ayına randevu verebileceklerini söylediler. hekim oğlu görüntüleme merkezi varmış uyguna çekiyor diyorlar. Daha önce gidip çektiren varmı? Ücret ne kadardı?
Sarisinkiz00 saadilek2 bende sakurada oldum görüntülemenin orada kilolu kıvırcık saçlı bir kadın var bilgisayar başında onu sor bul genelde orada de ki en erken tarih ne zaman var eğer erken olursa numaramı vereyim beni arar mısınız de bana iki ay sonraya randevu vermişti çok ilgileniyor