Kızlarrr selam yarın itibariyle 7 haftalık oluyorum bugün ilk kez kalp atışını gördü doktor ve kesede
Büyümüş dedi. Neden bilmiyorum bana dedi ki senden nipt testi isteyeceğiz bi broşür verdi burayı arayacaksın dedi ben ilk anlamadım meğer fetal dna testi demekmiş çıkınca anladım bunu tabi. Doktora bir sorun mu var hocam dedim Yoo bu test daha kesin sonuçlar veriyor taramalara gerek kalmaz filan dedi ama anlamadım yani birde ben fakültelerde ücretsiz oluyor sanıyordum değilmiş öyle burdan yanlış bilgi verdiğim bi arkadaş vardı hakkını helal etsin 😔 bir numara verdi genetik merkezi miymiş neymiş 15 ama hastane ile anlaşmamız var 13 bin, nakit yada kart farketmiyor dediler. Bu neden bu kdr yüksek yani Ben anlamadım daha ilk gitmemde keseyi ve bebeği ilk görmemizde neden istendi ki yada bsey mi görmesi gerekiyor yoksa test yapılması gereken bişey mi şart mı anlamadım gitti araştırıyorm kaç saattir