nurssmom Kızlar 34. Haftada hastahane çantası hazırlarken bebek bezini koyuyor musunuz. Ne zaman açmalıyım bebek bezini? Ne kadar zormuş bu bebek eşyaları hastahane çantası 🤯
nurssmom adatuna bişey olmaz dimi bu ara dışarda bekleyen bezler parçalanıyor yazılarını görüyorum o yüzden soruyorum
nurssmom Yazmelegi_ bez aldım zaten açıkçası bez almak istemiyorum daha fazla, eğer alerji falan olursa kullanamam başka markaya geçersem diye 😔
[silindi] nurssmom kız yok ne olcak kullanırken açtı mı da açıkta duruyor sonuçta paketi komple açtım çekmeceye yerleştirdim hastane çantasına da koydum, zamanını beklerse 6 haftası var hiç aklıma bile gelmedi o 🧡
adatuna nurssmom bir şey olmamıştı ben 33.haftada hazırlamıştım 40 küsür de doğum yaptım hiçbişi olmamıştı
nurssmom [silindi] bu hafta çamaşıtları yıkıyorum bir dahaki hafta çantayı hazırlıcam koyayım öyleyse
zeyyynep ben kasım sonunda hazırlayacağım şu an 28 haftalığım ve açıp direkt koymayı düşünüyorum çünkü ne olur ne olmaz en son bir de onunla uğraşmayalım diye ayrıca o yılları geçmiş bezler için geçerli diye biliyorum 1-2 aydan bir şey olmaz bence
nurssmom zeyyynep yok ya bizim 12 senelik bezler var sapasağlam duruyor ama bu aralar sleepy kum gibi döküldü dışarda kalınca falan diye yorumlar görüyorum dedim çocuk doğmuş almışım tam altını değiştiricem bez parçalanmasın elimde 🤣