Selamlar herkese. 15 haftalıkken acil serklaj oldum taburculukta serklaj sonrası rahim ağzı 33 mmdi. Takiplerde 27 28 mm çıkıyordu. Şuan 23 haftalik bugün 20 mm çıktı. Doktorum dikişler sağlam dedi ekstra bisey önermedi. Serklaj sonrası rahim ağzı kisalmasi yaşayan var mı benim gibi?