zehrabetul9 kızlar 8 haftalık gebeyim aşırı derecede burun tıkanıklığı ve yanma var gebelik riniti diye bir şey varmış bu durumu yaşayan oldu mu geceleri hiç nefes alamıyorum nefes nefese kalıyorum sürekli
hulya10 zehrabetul9 kan hacmi arttığından burun içi damarlar genişliyor tıkanıklık ondan oluyor diye biliyordum hamileliğimin başından beri var bende de 38. Haftaya geldik doğurunca geçer inşallah epey yorucu oluyor
Nilaypinar zehrabetul9 bende de aynı sorun vardı nefes almakta zorlanıyodum herkes grip misin diye soruyodu ama 10-12 haftadan sonra bayaa geçti benim şimdi arada oluyo ama o zamanlar kadar değil
beautymom zehrabetul9 ah malesef 7 haftalıktan başladı şuan 11 haftalığız hala var burnum çok tıkanıyor nefes almakta zorlanıyorum ama korkulacak bişey yok diyor doktorum
bebek308_ zehrabetul9 vala ben 12 haftadan sonra oldum rahat 3 hafta sürdü ama geçti sonra şuan bi sıkıntı yok kiminin uzun sürüyor kiminin kısa o yüzden sende nasıl olur bilemem
zehrabetul9 hulya10 oo o kadar süre devam ediyor mu ya evet cok yorucu sanki sürekli koşmuşum gibi hep bi nefes nefese kalma hali
hulya10 zehrabetul9 maalesef. Deniz sulu sprey sıkıp temizliyorum 5dk sonra aynı. Yarın doğurucam inşallah geçiyordur güncellerim 😅
zehrabetul9 Nilaypinar inşallah benimde azalır burnum estetik zaten etler mi şişti diye düşündüm ilk başta ama bugün doktorum gebelik riniti dedi
Masmavi- Nefes alamadığım için kendi tıkanmama ya da horultuma uyanıyorum hamileliğin başından beri hafta büyüdükçe daha da zorluyor sanki beni
hulya10 Masmavi- ay ben de aynı çok fena eşim horluyorsun dese inanmazdım ama kendi kendimi uyandırıyorum 😅 umarım geçer
bebek308_ zehrabetul9 inşallah ama bebiş için katlanacaz yapacak birşey yok rabbim kazasız belasız bu günleri geçirmeyi nasip etsin
deepsilence zehrabetul9 ben de öyleyim yani hiç nefes alamıyorum nefes almaya çalıştıkca beynim zonkluyor ve kalbim daralıyor. Deniz sulu spreylerde asla işe yaramıyor 😔
bahar1320 zehrabetul9 Bnde burun tıkanıklığı yaşıyorum 8. Haftadan sonra başladı şuan 22 haftalığız hâlâ tıkanıklık yaşıyorum