sendekimsinnn Kızlar bugün doktora gittim alttan muayene etti 1 cm açıklık var bebeğinde kafası baya aşağıdaymış böyle olupta kaç gün içinde doğum yaptınız acaba
Strongirl_ sendekimsinnn bence bunun kesin cevabını kimse veremez. 1 cm açıklık varken 1 saat sonra tam açıklık olup doğum başlayabilir veya 1 hafta boyunca 1 cm açıklıkta da kalabilirsiniz. Bunu zaman gosterecek. Hazırlıklı olmak ve takip etmek gerekir. Ve destekleyici şeylerle süreci hızlandırmak iyi olur.
prenseslerblogg sendekimsinnn yavrum valla ben 2 cm açıklıkla sabah doğurmuştum ☺️ ama herkesinki aynı olmaz tabi sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻
sendekimsinnn Gul1402 onu bilmiyorum inanki bugün kafası aşağıda baya dedi kanala girmiş oluyo değilmi
prenseslerblogg sendekimsinnn yoktu ama doktor bişeyler yaptı hastaneden eve geldim sancılarım başlamıştı böyle hafif hafif
athena1 sendekimsinnn geçen biri zıplayın diyordu o şekilde doğurmuş,ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemem tabi denediniz mi hiç zıplamayı ?
sendekimsinnn athena1 yok ama baya şry yapıyorum yani ne bilim bide insan bu göbekle eahat zıplayamaz da