Mrv-ElfAda Kızlar sa 37+2 yiz bugün. Yarın anestezi bölümüne randevum var. Doğumhaneyle gün kararlaştıracaklarmış.Bakalım ne diyecekler. Artık iyice zorlanmaya başladım. Sizler kaçıncı haftadasınız??
ikosunbebisi Mrv-ElfAda maşallah canım çok güzel o günleri görmek ❤️ ben 30+5 inşallah o haftaları görürüz sağlıkla al kucağına bebişlerini inşallah 🙏