Minkowski07 benim oğlumda oldu 4yaşında falan farkettik bizde çok burnu kanıyordu ve konuşma problemi yaşıyordu birde ağzı açık uyuyordu gece. 6 yaşında amiliyat oldu, sabah 9 gibi oldu öğleden sonra 3 te çıktık hastaneden, ağrı kesici ve burun merhemi kullandık bir hafta. Şimdi 10 yaşında çok şükür bir sıkıntısı yok rahatladı çocuğum