Ben neredeyse 9 aydır gidiyorum ve ilk baştan beri gittiğim doktora randevu buluyorum 2 3 kere bulamamışımdır en kötü. Ve şu zamana kadar gördüğüm bütün doktorlar hemşireler orda duran ebelere kadar hepsi çok iyilerdi size nasıl denk gelmiş ya da beklentiniz ne yöndeydi bilemiyorum tabi