1aleynax doktora gittiniz mi? Benim ilk gebeliğimde 25. haftada 1 damla kan gelmişti korkup hemen gitmiştim sorun yoktu sadece plasenta biraz aşağı inmiş o minik kanama yapmış sonra geri düzelip yukarı çıkmıştı şükür problem yaşamadım inşAllah sizde de bir problem yoktur.