bir_ogretmen
Benimde 32. Haftada 1600 gr dı doktor biraz minyon kalmış dedi ama ben gayet iri yapılı uzun boylu biriyim ama şeker olduğu için biraz dikkat ettim diyetisyenim 2 öğün yazmıştı doktorum 3 öğün yapalım dedi yapısal da olabilir dedi ama 2 hafta sonra tekrar görmek istedi boş proteinle beslen dedi bakalım 34 de tekrar gideceğiz sizinki de yapısal da sıkıntı yoktur minyon olabilir ama doktorun yakın takip etmesi gerekiyor tabi