Sclscl Kızlar nts de sancı nasıl anlaşılıyo? Beni nts ye bağladıklarında ekranda sağ üstte hep 140 150 arası git gel yapıyor
SydYsf Sclscl canim iki sayi cikiyo 140 150 de olan üstdekk bebegin kalp atisi altdakide sanci göstergesi benim pazrtesi 70-100 arasi gösterdi dogum artik yavasdan baslar dedi doktorum
HillKse Sclscl rakamlarla ilgili değil aslında dalga sayısı ile ilgili sancı. 20 dklık bir nst de aşağıdaki grafi üç kez çıkıntı yaptıysa yukarı doğru bu düzenli sancı demektir.
SydYsf Sclscl bende dedigim gibi 70-100 arasi git gel yapti bi kac kere ben bisey hissetmedim dün de nisanim geldi artik beklemedeyim gercek sancilari ama ne gelen var ne giden :)
Sclscl Anneballari58 anladım canım, benim aşağdaki rakam geçen gittiğimde video çekmiştim baktım şimdi hep 9 10 olarak git gel yapmış yarında gitcem bakalım ne çıkcak.
Anneballari58 Sclscl 20 nin üstü çıkarsa seni göndermezler zaten düzenli sancın olması durumunda bi serum verirler mutlaka merak etme😊
Sclscl Dün kendimi iyi hissetmemiştim istemsizce gece boyunca ıhıldadım kasıklarım acıdı karnım taş gibi oldu bakalım sancım falan var mı yarın görcez bir de âdet olcakmışım gibi belim ve karnım ağrıyo 2 gündür bunlar normalmi