Hamilelik o kadar değişik bı serüven ki 3. hamileliğim hepsinde feramat kullandım normalde kabızlık yapan ilaç bu gebelikte ishal ve mide bulantısı yaptı. 2 hafta kadar devam etti sonra normale döndü. Şimdi ara ara yine oluyor eminim feramat dan dolayı olduğuna.