5+1 çok erken değil mi midem bulanması için ? Uzun zamandır böyleyim tüp bebek tedavisine başladığımızdan beri böyleydi artık son iki gündür karnım aç ama midem bulanıyor burnum k9 köpeği gibi kışlıkları çıkardım giydiğim kazaktaki yumuşatıcı kokusu o kadar kötü geldi ki çıkardım kirliğe attım kazağı . Yemek yemek istiyorum öğürtü geliyor neyse öyle böyle yiyorum huzursuz ediyor beni çoğu zaman dişlerimi fırçalarken kusuyorum . Napıcam böyle ben ?