Anneyim6 33 haftalık hamileyim Saat 15:30 dan beridir kasıklarımda ara ara sancı oluyor birde belim çok ağırıyor acile gitsem mi bilemedim gitsem alttan muayene ister mi acaba yaptırmak istemiyorum çünki
seher23_ Anneyim6 vala bakalabilirler işleri belli olmuyor. Belkı yalancı sancı felandi uzan bı dinlen kendini dinle bakalım gecicekmi
htc5858 Anneyim6 büyük ihtimal bakarlar açıklık varmı diye duruma göre nst de bakabilirler sancı için
Anneyim6 seher23_ dimi bakarlar sezeryanım ama baksınlar istemiyorum daha çok tetikliyor sürekli parmak sokuyorlar 😒
htc5858 Anneyim6 doğumunuz normal olucak sa buna alışmanız lazım çünkü doğurana kadar 40 dk da bir açıklık bakıyorlar doğum zamanı 🤭