deepsilence rabiabass 3. Haftamda aşırı acı çekiyordu canım normalde hiç acı yemem o zaman regl olcam sanıyordum çünkü regl olma belirtilerim vardı kasık ağrısı ve aşırı göğüs hassasiyeti. Reglim gecikince şüphelendim ben de çünkü hep düzenlidir.
deepsilence rabiabass ilerleyen haftalarda asla bişey yiyemedim şu an 12. Haftadayım yeni yeni yeme düzenim gelmeye başladı. Tüm yemeklerden ve kokulardan tiksindim. Ağzıma ne koysam tadı çok farklı geliyordu ne yesem zaten anında çıkarıyordum 😔
atesvesu buket055 Allah bağışlasın canım ama olmuş bir kere test doğruysa sağlıcakla doğsun inşallah💐
rabiabass sakaryamm54 insallah doğrudur yani 1 gün bile gecikmezdim bakalım 1 hafta bekleyeceğim inşallah doğrudur❤️❤️
rabiabass Endoplazmikredikulum hafta gösteren mi bu testten 2li olanını aldım sabah yine yapıcam bakalım o nasıl cıkıcak sonra birkaç gün sonra dijital olanını alırım
Endoplazmikredikulum rabiabass evet bende yurt dışındayım bende gecikme yaşarsam dijital olanından denemk istiyorum ☺️
penbe_karisi buket055 hangi marka canm test . teste göre gebelik var artimed ve bir marka daha vardı onlar yalancı cikariyor
rabiabass Endoplazmikredikulum https://mutluresim.com/images/2025/11/07/X2IlMF.jpeg. Bu da bu sabah yaptığım
Endoplazmikredikulum rabiabass benimde testlerim boyle çıkıyor ama var gibi görünüyor ama tam net çizgi görmedende kimseyi umutlandirmak istemiyorum bekle istersen bir kaç gün daha kan verme imkanida olmuyor ki yurtdışında