ozlem1402 son adet tarihime göre 5+2 haftalık gebeyim. Gebelik kesesi 13 mm dedi doktorum. Herhangi bir kan tahlili felan almadı değerlerime bakmadı. Kalp atışı için ne zaman gidilebilir tahmini
mucizem__ ozlem1402 gebeliği netleştirmek için kan tahlili yapması gerekiyodu kalp atışı sonrası idrar ve kan tahlili yapar ona göre vitaminler başlatılır falan
Dinolisoo Kendisi çağırmadıysa 7 ci haftada gitmek daha net olur. 6 haftalarda da duyan oluyorda bazen duyulmayınca korku oluyor. 7 hafta sonra net kalp atışı duyulur.
ozlem1402 Dinolisoo peki tahlil almaması felan normal mi biraz ilerlemesi mi lazım gebeliğin. Tiroit ilacı felan kullanıyorum bunu da söyledim ama
Dinolisoo ozlem1402 kese gördüğü için kana baktırmammış ola bilir. Genelde düşük değerde kese görünmez. Ama sen yine bir sağlık ocağında kan ver istersen betan kaç daha iyi anlarsın
ozlem1402 Dinolisoo keseyi görmeden önce acilde beta baktırdığımda 5000di belkide o yüzden istememiştir elinde bir değer var diye
Dinolisoo ozlem1402 canım betan gayet iyiymiş zaten birdaha bakmaya gerek yok ki. 1500-2000 de kese görünür sonrasında beta takibi yapılmaz. 7 haftanda kalp atışıda duyarsın inşallah