Seymasel68 Maviyesil121212 ama ole valala kime sorsam erkekkk banada erkekkk ıkıncı oglumm doktor yuzd etuz erkke dıyorr ıyı bakın doktor beyy belkıt kızdır dıyorum adama😂😂😂
Maviyesil121212 Seymasel68 😂😂 bölgeseldir belki bilemedim 😂 bizim de hep kız hatta benim doktoruma gidenlerin hep kızı olacak arkadaşımın da 1 oğlu var 2. De oğlanmış senin doktora gideyim bari Kıza döner belki diyor 😂
EliffCandan Bence 2018 temmuzdan itibaren erkekte 2019 da hamile kalanlar kız benim oğlum olacak inşallah ve aynı aylarda herkesin erkek çocuğa hamile 2018 sonu 2019 başı hamile kalanlar yavaş yavaş kıza döndü
Aysnrplt EliffCandan en son 2017 verisi var onda erkek Doğum oranı yüksek 2018 daha piyasada Yok kızlar değerleniyor git gide az oldukları için oğlan anaları düşünsün 😂😂
RecebinEsrasi CCDGN çevremde kim hamileysen hepsi kız bi tane erkek duymadım gerçi akımı ben başlattım galiba çevrede ama olsun😂
260814 Maviyesil121212 doktorum bizzat kendisi Söledi günde 20 ye yakın hasta bakıyorm 2 si kız dedi kafama göre demiyorum böle sert tepki vermenizi gerektirecek bi durum yok ortada
Maviyesil121212 260814 yok sert değildim aslında ama işin içine mimik girmeyince öyle gelmiş olabilir
Bebekim123 Bence de erkek benim çevremdekilerden 9 hamile 2 si kız gerisi erkek 😂 ve dünya nüfusunun da erkek sayısı daha fazla kız oranı düşük erkekler git gide çoğalıyor
Deryarslan CCDGN ben tam tersi düşünüyorum bu sene hamile senesi o ayrı ama hastaneden de biliyorum kime sorsam erkek tabi benim ki kız ama😁