Hanımlar selam . 24. Haftaya girdim bugün fakat bebek hareketleri öyle aşırı derecede hissedemiyorum. Hatta sadece vajinamda ve alt karında kıpırtı şeklinde hissediyorum. Sebebini sorduğumda dr plasentamın ön duvarda olduğunu sçyledi. Bunu söyleyeli 4 hafta geçmiş . Ben ne zaman tekme falan yicem merak ediyorum var mı bu durumu yaşayan yada yasadıgı birini gören ??