Ben gittim çok tatlı genç enerjik bir doktor ama Ortadoğunun cihazından, sisteminden memnun kalmadığım için ve daha tecrübeli bir doktor/donanımlı hastane aradığım için devam etmedim. Sağlık sigortamdan dolayı ücret ödemiyordum, başkası için ücret sorduğumda 3e yakın bir şey dediler aşırı fazla geldi bana. Bu fiyata doçente gidilir. Hastanenin yoğun bakım ünitesi de hoşuma gitmedi.