6125ayse 8 haftalık hamileyim ara tatil için 10 saatlik bir araba yolculuğuna çıkmalıyım. Doktor önermedi aslında ama yolculuk yapanınız var mı ?
Asi_07 6125ayse bende 8 haftalıkken 8 saatlik yolculuk yaptım ama doktorumun izniyle 2 saatte bir mola verip 10/15 dk yürümemi söyledi çok şükür herhangi bir sorun yaşamadım doktorunuz önermemis riske atmayın bence
inodnod 6125ayse ilk trimestırda doktorlar önermiyor uzun seni yorabilecek yolculukları. Bende o haftalarda güneydoğu turuna çıkmak istemiştim doktorum uygun değil riskli dedi 2.trimestırı beklememi önerdi
Briahll 6125ayse doktorun önermediyse bence riske atma derim ilk 3 ay zaten düşüklerin en çok yaşandığı dönem doktorun bu yüzden önermemiştir. Tabi belki bişe olmaz bilemeyiz ama riske atmaya gerek yok bence.
CansuP- 6125ayse ben ilk tramisirde tatile gitmiştim doktorun izin vermişti fakat o dönem progestan iğne hap kullanıyordum hemde yolculuğum 3 saatlikti
ylnydgd 6125ayse ben 13. Haftada İstanbuldan Marmarise gitmiştim tatile doktor sorun olmaz demişti. 2-3 saatte bir mola verip 15 dk yürü demişti.