eliftua korkmaya gerek yok bende erken baktırmıştım çok yüksek değildi doktor birkaç güne bir daha bakalım demişti Banada yükselmesini takip ediyor erken yaptırdığın için testi tam emin olmak açısından ben şuan son iki haftamdayım kızımı bekliyorum mesela için rahat olsun Rabbim istediğini versin evlatlarıma kavuşalım sağlıkla