Merhaba ben 37-38 haftalarında doktorum tarafından nununeye sevk edileceğim ilçeden Tahsin bey gittiğim zaman direkt yatış yapar mı sezeryan için yoksa günmü verir birde ben epidural anestezi almak istiyorum doğduğunda bebeğimi görmek için mümkün olur mu acaba bilgi rica edebilir miyim