eminaas 4 gün önce 38+2 su gelişi ile 12 saat suni sancı verilerek normal doğum yaptım .doğum sürecim çok zor geçti .hamilelikte oluşmayan ödem doğumdan sonra oldu .ayaklarım balon gibi ,sızlıyor. Doğumdan iyileşme süreciniz ne kadar sürdü
bebeklerim__ eminaas bende de aynısı oldu. Hamileyken de ödem tuttum ama sonrası devam etti. Baya tuzsuz yedim. Bol su ictim. Zaten sürekli hareketliyfim 2 hafta icinde indi
bsrrrrr eminaas ay bende de oldu aynısı ben Sezeryan oldum. Hamilelikte hiç ödem tutmadım doğumdan sonra ayaklarım şişti çok ağrı yapıyordu bükemiyordum bile. Bol su ve ayaklarımı hep yüksekte tuttum gece bile ayaklarımı yükselterek uyudum öyle öyle geçti.