cicekkkkkkk Gözünüz aydın hayırlı uğurlu olsun inşallah, biz de ilk öğrendiğimizde 600 küsülerdeydi ve kese görmemiştim çok şükür şu an 5. Ayımızın içindeyiz, gönlünüzü ferah tutun, kese herkeste farklı haftalarda görülebilir, aynı şekilde kalp atışı da öyle🙏🏻Doktorunuz olumsuz bir şey söylemediği sürece kendinizi neden gözümedi gözükmeyecek mi gibi strese sokmayın🥹 Bebiş de sağlıkla gelsin inşallaahh🌸💓