Nasıl demliyorsun çayı. Bende de var 2 makina denedim çay makinası olarak korkmazda arzumda senin kullandığında aynı tarzmı bilmiyorum ama ben demi koyup üstüne su eklemiyorum demliğe suyu ekleyip sonra dem olan kısmı koyuyorum o zaman yavaş yavaş demini alıyor çayın tadı güzel geliyor. Öyle 3 kaşıkta çay atmıyorum. Demin üstüne su koyduğunda çay yanıyor ve tadı değişiyor gibi geliyor bana.