mlke2906 aşkım şimdi şöyle düşünüyorum 24 ekimdeki ilişki dollendiyse ben testi 10.gununde yaptım negatif cikmasi nromal oluyor ama bilmiyorum aslında stres yapmadım söktürücü de kullandım ama olmadı yani eşim haftaya cuma gelecekmiş 17 Kasım gibi anca gidebilirim doktora