Merhaba Kızlae iyi mesajlarınıza ihtiyacım var. Doktorum detaylıca bebeğimizin her yerine baktı her şey normal ama bağırsakta parlaklık var dedi çoğu geçiyor vs dedi ama tabi ki içim rahat etmedi. 2 tarama ve diğer testleri yaptırmamıştım ben başına böyle bir olay gelen sonradan geçen var mı?